יום רביעי, 19 בספטמבר 2012

ביום אחד כתבתי שני פוסטים שחיכו בסבלנות לצאת כבר מהטיוטא לאוויר העולם - אחד על בקבוקים, אחד על מוצקים.
בקבוקים, בגלל שהייתי לא מזמן בכנס אמהות בלוגריות בחסות נוטרילון ו2bmommy, המגה בלוג של חלי גורסוי, ויש לי כמה דברים להגיד בנושא. ומוצקים - כשתסיימו לקרוא כאן תעברו לפוסט הזה ותבינו. אבל קודם כל נסגור את החוב לנוטרילון. גילוי נאות - אנחנו משתמשים בתמ"ל הזה מאז שאדם נולד. כשארי היה תינוק ניסינו איתו את כל סוגי התמ"ל שהיו בשוק - זאת אומרת את מטרנה וסימילאק. רק שבשלב מסויים נאלצנו לתור את הארץ אחרי תמ"ל ללא לקטוז, כך שיצא לנו להכיר קצת את שאר קבוצת המוצרים של החברות האלו. מה שלמדנו מכל הסיפור הזה הוא לקח מאוד פשוט - מטרנה = שלשולים \\ סימילאק = עצירות \\ אופטימיל = יקר וכל מה שכתוב עליו "צמחי\ללא לקטוז" לנצח ימכר רק באריזות קטנות במחיר מלא ובמלאי דל. מסקנה: אל תעשו תינוקות מקולקלים! זה לא משתלם.

בניגוד לאחיו הבכור, אדם ינק יפה על ההתחלה, ולכן כששלחתי את בעלי לקנות תמ"ל זה היה רק כדי "שיהיה בבית". אחרי סקר שוק קצר והשוואת מחירים הוא חזר עם אריזת נוטרילון 800 גרם ואמר "בשביל התינוק שלי - רק את הכי זול!" ואכן כך היה. אז היות ואדם אוכל יפה, עולה במשקל (אבל לא באחוזונים) לא משלשל, לא פולט ולא יורק שפריצות של קיא על השטיח מקיר לקיר - אין לי תלונות. עם הזמן גיליתי גם שפנייה לשירות לקוחות של נוטרילון כמצטרפת חדשה יכולה להניב חבילת שוברים מוצלחת ביותר, ובכלל, בגלל שמדובר במוצר חדש, בכל פינה ניתן למצוא מבצעים אטראקטיבים עליו - מה שמאוד משמח אותי, ומה שעוד שימח אותי, זה להיות מוזמנת לכנס הבלוגריות בחסות נוטרילון - לאכול ארוחת ערב טובה, לעשות קצת מינגלינג וללמוד דברים חדשים. לא משהו שלא הופץ לתקשורת עד כה, אבל כשאת "קהל שבוי" את מקשיבה יותר (אלא אם את עסוקה עם הסמארטפון שלך)

לא אלאה אתכם ביותר מידי נתונים על רכיבים ומחקרים. עם כל הכבוד, מדובר במוצר ידוע שקיים כבר שנים בשוק העולמי, ומי שהביא אותו לארץ זו חברת טבע. נכון שתמיד אוהבים להציג את מקרה רמדיה בכל פעם שיש שחקן חדש בשוק, אבל בואו נהיה רצינים - זה לא שמצאתי על המדפים האחוריים ברמי לוי קופסא שכתוב עליה "מתרנה" נכון? וכמה אפשר להאכיל את הפיות הרעבים של מנכלי סימילאק-מטרנה-סימילאק-מטרנה. גם ככה הם מסכנים, צריכים כל חצי שנה לנפק לשוק מוצר עם שם תואר יותר מפוצץ מ"פרו אדוונס דה לוקס פרימיום אקסטרה קייר". בנוטרילון, לעומת זאת - וואט יו סי איז וואט יו גט. בלי הפתעות מיותרות - כך ענתה רינת קינן, מנהלת המותג, שהרצתה בכנס. וגם הבטיחה שהמוצרים המשלימים שיכנסו בקרוב לשוק יהיו יותר בכיוון של ללא לקטוז \ צמחי וכדומה. רק  חבל מאוד שגם הם ישווקו באריזות קטנות וללא מבצעים. טוב אמרתי לכם כבר - אל תעשו תינוקות מקולקלים!

בקיצור - תנו צ'אנס לנוטרילון. יש טענה שהוא מחזק את המערכת החיסונית ומתעכל בקלות. כמו שאמרתי, מהניסיון שלי - כן, בהחלט רואים הבדל. יכול להיות שזה מושפע מעוד גורמים נוספים ולכן אני לא לגמרי משתפכת פה, אבל המגמה היא חיובית. אז thumbs up והנה שובר הנחה להדפסה.

ועכשיו, מי שהתחילה מוצקים ומתעניינת בהמלצות על מחיות ורסקים - מוזמנת להקליק. קליק קליק!


2 תגובות:

  1. הערה: אופטימיל הכי זול ונוטרילון הכי יקר. 50 שקלים לעומת 75 שקלים

    השבמחק
  2. כן הם הורידו מחירים לפני חצי שנה... עקב מצבם הקשה. היום אגב הסתכלתי בסופר ולא מצאתי אותם בכלל על המדפים. בכלל!
    אגב אף אחד לא קונה נוטרילון \מטרנה \סימילאק וכו במחיר מלא. תמיד במבצעים. אבל כבר הרבההה זמן לא ראיתי מבצעים על אופטימיל, כנראה בגלל המחיר הנמוך ממילא.

    השבמחק